Novi Sad
19.04.2012.
10:34 > 10:44
Đorđe Balašević, koji će sa svojim bendom 5. maja održati koncert na Trgu slobode saopštio je da će koncert biti poklon Novom Sadu i Novosađanima, ali i njemu, njegovoj supruzi Olji i sinu Aleksi jer svo troje tih dana imaju rođendan.

Komentari 138

  • Sara

    28.04.2012 15:31
    Voli te cijela ''čobanica uplakana u šljiviku''!
    Autobusi iz BiH dolaze da te slusaju!
    Ja predlazem svim kerama koje laju da se fino 5.maja,cim se smraci,sastanu ovdje,pa se dopisuju i podrzavaju u svojoj zajedljivosti i nadnaravnoj inteligenciji,a mi,prosta sorta,cemo da oplemenjujemo dusu,iz kojeg god razloga to bilo. .
    Ne znaju oni sto mi znamo :)
  • 27.04.2012 12:54
    bez komentara
    Pitala sam se, kao i mnogi drugi, kako je moguce da toliko dugo ne svira u Novom Sadu i kako je moguce da ne zna koliko smo ga se uzeleli. Sada citam ove komentare i vidim kako je moguce!
  • 27.04.2012 12:12
    bacvan
    SVIMA onima koji su protiv odrzavanja djoletovog koncerta...mogu samo da poklonim maslacak...i da kazem duvajte ga....apropo sve ove frke......ako necu za nekoga da glasam...moze da mi drzi koncert ili bilo sta drugo ko oce JA NECU glasati za njega.....pozzz svima koji vole novi sad..
  • Novosadjanka

    24.04.2012 02:24
    Ne proterujem nikoga svojim komentarom vec lepo kazem ako vam se ne dopada ididite odavde a prestanite da mrzite i pljujete po svima i pretite jajima i tucom na trgu.Zbog vas takvih nam je u zemlji ovako....Svaki narod zasluzuje svoju vlast!!!!
  • 23.04.2012 20:31
    Detelinara
    Naravno da koncert ima veze sa politikom, koliko god se njegovi fanovi ljutili. Da je ćutao, a ne izašao sa onim imbecilnim objašnjenjem, pa ajde.. Ovako, stvarno vređa inteligenciju..
  • razočarana

    23.04.2012 03:15
    Đole možda ne zna, ali ovo što radi već godinama unazad, užasno pogađa one koji cene njegovu umetnost i nekadašnju borbu protiv bahatih političara, za prave vrednosti, jednakost i mir.

    Kako slušati pesmu koju peva neko ko duva vetar u leđa onima zbog kojih ljudi gladuju, ostaju bez posla, žive u očaju, umiru bez terapije i sl?

    Ja se i dalje pitam zašto je Đole još te 2007. svega nakon nekoliko meseci od već pominjane izjave u kojoj je rekao sve stranke i poličare smatra nulama, odjednom naprasno počeo da podržava one zatečne na vlasti.

    Jedino logično što mi pada na pamet je da možda neko od tih na vlasti ima nešto čime ucenjuje Olju ili Đoleta. Možda neki privatni snimak ili nešto drugo. Možda Đole ni ne zna za to, već ga ona samo forsira.

    Jednostavno, ne mogu da se pomirim sa tim da dobrostojeći, stabilan porodični čovek koji je ceo život bio na jednoj strani, za manje od godinu dana, bez ikakvog razloga postane neko ko sa neubedljivim, kiselim osmehom javno podržava one koje je odavno opevao kao najgore.

  • Komsija

    23.04.2012 02:12
    s Podbare
    Djole - nema ljutis: ne moze se - i biti Vojvodjan - i ici i pazariti u Uscu - biti sa onima koji su najvise upropastili Vojvodinu.
    Nema sedenja na dve stolice.
    Il si NAS - il nisi.
  • Goran

    22.04.2012 15:37
    Svi na koncert
    Ajmo svi na koncert ko voli da slusa Djoleta.
    Jes da nije uskrs ali cu za svaki slucaj poneti jaja za slucaj ako krene u pauzama da prica viceve koje ce da iskoristi kao izbornu kampanju.
    Verujem da ce DS na njegovom koncertu skupiti vise ljudi nego na svim mitinzima do sad zajedno.
    Kad Pashanga moze sa promoterkama u 3 ujutru da ide da skuplja potpise za DS moze i Djole da odrzi koncert.
    Samo jaja ne zaboravite!
  • Glupača

    22.04.2012 15:37
    Mislim da ne bi bilo loše proveriti rad i finansijsko poslovanje Kulturnog centra Novog Sada, jer on to svakako zaslužuje.Dvoumim se šta je gore: što za naše novce organizuju "besplatni koncert" ili to što je taj koncert, kako nam je naknadno objašnjeno, ustvari privatna žurka - proslava bračnog jubileja i nekoliko rođendana članova iste familije.A običan čovek do cenovnika usluga KCNS ne može doći(mene recimo interesuje tarifa organizovanja privatnih zabava i tarifa za organizovanje u KCNS izložbe fotografija direktoru ovog centra).
  • Tolerantni Hitler

    22.04.2012 10:22
    "Ako vam se ne svidja di ste a vi lepo svi ajte kuci svojoj u brda"

    Meni ne ide u glavu, kako je ovo Novosadsko rezonovanje? Meni vise lici na govor Goebelsa koji zeli da ocuva "cistotu" svoje "rase" pa proteruje druge jer nisu "podobni" da budu "civilizovani".
    Nemojte izjavljivati gluposti.Ljudi imaju pravo da se ne slazu, vi nemate pravo da bilo koga proterujete. Neko od tih ljudi ne moze da se "vrati u brda", a vi da malo razmislite ,mozda bi bili suzdrzaniji i saosecajniji.Dajte se kontrolisati.


    "Iz mog sokaka niste ja sam ovde odrasla bez mrznje i besa"

    Sa duznim postovanjem, ovo nije "vas" sokak.
    Ljudi dolaze i odlaze, a za to su zasluzni ljudi koje promovise Djole. Politicari , bogatasi i ostali pajtasi.

    Idite na koncert, ko vam brani.Slavite nepotizam zajedno.
    Sutra se pitajte , zasto je sve tako bedno. Pa i onda pevajte jer ste ocigledno srecni.
  • 22.04.2012 10:10
    "Zamolio bih vas da napustite ovaj grad i odete"
    Nateraj me, tolerantni, otvoreni ume.
  • NikolaNS

    22.04.2012 09:07
    Predlog
    Kada se već diže tolika frka, zašto ne pomere svirku za 7 dana ranije ili kasnije. Svi znaju koga Djole podržava, pa bi zaista bilo nekorektno da to uradi u vreme izborne tišine. Zašto onda ne dozvolite i Karleuši. I ona je fan iste političke opcije. Možda bi i Bora Drljača mogao da nastupi kao predgrupa. Zajedno sa Danijelom i Smederevcom. Čanak može da svira tamburicu. Sa sve u crnoj košulji. Tako mu realno stoji. I Bajaga je žut. Može i Bora, ali bi verovatno to bilo neprimereno pošto podržava drugu političku opciju.
    Ako je Djole šmeker, kao što voli da se pravi, sam će odustati od ove ideje. Ako nije onda će pljunuti na sve svoje divne pesme koje je za života stvorio. Ipak treba da bude ono što jeste i da se mane politike za šaku kinte. Slažem se da su deca porasla i da su troškovi sve veći, ali sve ima granice ukusa, vaspitanja i poštenja.
  • Novosadjanka

    21.04.2012 23:29
    Ko ste vi ljudi????Iz mog sokaka niste ja sam ovde odrasla bez mrznje i besa.....Kakvi su vam to komentari , kad su radikali u Futogu na dan zalosti zbog poginule dece u Kontrastu pustali narodnjake na sav glas nisam cula da se neko zalio...Ako vam se ne svidja di ste a vi lepo svi ajte kuci svojoj u brda :))
  • Provincijalka

    21.04.2012 21:34
    Ne mogu da verujem koliko ste ispunjeni mrznjom. Zaista mi nije jasno kako uopste raspravljate o temama kao sto su ove, kad kanda nemate ni zrno ljudskosti u sebi.. Ljubav je osnov svega. To se izgleda zaboravilo..
    Ako ne volete, nemojte doci, i gotova prica. Ali ne pljujte, i ne kudite. Nismo mi tu da sudimo. Neko drugi to radi.
  • Gradska cistoca

    21.04.2012 20:08
    I nama je praznik
    Ko ce pocistiti za vama? Da nece mozda slavljenici? Bando grebatorska.
  • Glupača

    21.04.2012 17:21
    Da li je Kulturni centar Novog Sada osnovan da bi na teret budžeta Grada bio organizator proslava bračnih jubileja,velikih i malih matura, rođendana?
  • sale novosadjanin

    21.04.2012 09:37
    zna li neko
    koliko NAS kosta rodjendanska proslava njegovih naj milijih ?
  • neko iz mase

    20.04.2012 20:01
    neverovatno
    Ali je stvarno neverovatno koliko dezurnih pljuvaca ima ovde. Za vas i nije nista drugog do Karleuse pa bi cak i njoj bi nasli neku zamerku. Jel vam se ne svidja , pa nemojte dolaziti. Slusajte sta hocete ali se opustite malo. Hajmo malo pozitivnosti. Zabole me za politicare. Ako je covek posvetio koncert nekome licno ko ste bre vi da to pljujete. Verovatno ce Pink u to doba davati kakvu paradu ili ce na ostalim kanalima biti turaka na izvoz pa uzivajte..... Niste vi ni prisli Novom Sadu a kamoli novosadjaninu.
  • apu

    20.04.2012 18:42
    jel' i sledeće godine koncert??
    ako ćemo tako, i sledeće godine će im svima u ovo vreme biti rođendan... i to malom 18. pa gde ćeš većeg slavlja od punoletstva u srba??!! gde će dogodine održati koncert bez naplate karata??
  • Svecica sa tortice

    20.04.2012 13:36
    Dragi moji
    Samo da vas obavestim da je meni rodjendan takodje u maju i cim balasevic odsvira svoje racunajte da ste svi pozvani da moju rodjendansku zurku takodje u centru NSa!
    Za razliku od balasevica ja cu svoju zurku da posvetim svima vama a ne da je najavljujem da je za moju familiju!
    JEr da slavim rodjendan za samo svoju familiju zurku bi bila kod moje kuce!!!!

  • Novosadjanka

    20.04.2012 13:24
    Sa Dunava
    A ti njima pevaj na terasi bez nasih para kad je za tvoju familiju! Ja nisam nikad bila tvoj fan ioako sam Novosadjanka rodjena
    Pesme su ti ok al ti je ponasanje ravno bahatim ligasima i zutim lopovima
    Sve u svemu FUJ si DJole
  • Ljuska bez kikirikija

    20.04.2012 13:23
    @Žuta balada
    ZUTA BALADA! Svaka cast!!!
  • gerilac

    20.04.2012 13:18
    da li povesti prevodioca...
    Na kom jeziku će biti koncert? Na "iskrivljenom hrvatskom"???...
  • Justicija

    20.04.2012 13:17
    Da svi ti verujemo da je zbog rodjendana i da je bas eto slucajno u sred izborne tisine i da bas slucajno t obe cekre rade kod zutih.... mhhhm
    Da citiram Dacica: malo morgen!
  • Lokalni Triciklista

    20.04.2012 13:16
    Cuj Balasevic da peva za dzabe! Toga nije bilo otkad je prase rep savilo...
    tako nije ni sada
    dakle opet DS nasim parama placa koje kakve patrijske poslusnike!
    E necete jos dugo
  • Bane

    20.04.2012 12:15
    A dosada si se napoklanjao Novom Sadu... Silni humanitarni koncerti i tako to... Grebatoru.
  • "Hater"

    20.04.2012 11:40
    Za one koji hoće sve ovo da opravdaju po svaku cenu:
    Čoban svira frulicu, travu pasu ovčice.
    Mili zvuk frulice, na ispašu tera ovčice.
    Onda ovčice kažu da misle svojom glavom, i da ih niko ne tera već da se hrane dobrovoljno i da ih niko ne tera da prežive, a i dalje zadržavaju svoje mišljenje. A onda se vratimo na početak:
    Čoban svira frulicu, travu pasu ovčice. I tako u krug.
    Čoban će da bude nagrađen, a ovčice mogu da pasu i da bleje sledeće 4 godine, koja već dočeka taj jubilej.

    Ko je shvatio, dosta mu je; a ko nije, neka nastavi da bleji do sledeće prilike; opet dosta.
  • Бане

    20.04.2012 11:39
    Ђоле је кул
    Срамота - расписати изборе човеку на рођендан!
  • Milan

    20.04.2012 11:32
    Šajkaš i Šajkaška oblast
    @Komšija - Ne znam kakav je taj "radio Šajkaš" ali samo bih napomenuo da taj naziv ne mora upućivati samo na mesto Šajkaš već i na Šajkašku oblast dakle sva mesta u jugoistočnoj Bačkoj od Kovilja do Čuruga.
  • Provincijalka

    20.04.2012 09:02
    @Elen
    Vama kanda stosta u zivotu fali. Skrenuli ste nacisto sa teme. Pustite ljude da zive i da rade kako hoce i sta hoce. Evo npr ja sam totalno nezainteresovana za politiku, i smatram da je to sve ista bagra, i necu glasati ni za koga, jer me bas briga ko ce doci, jer ko god da dodje bice isto. Oni uzimaju sebi, narod krpi kraj s krajem, tako to ide. Mogu li ja to da promenim? Ne mogu. Ali zasto da ja druge ljude "ubedjujem" da misle kao i ja? Neka svako misli i radi ono sto smatra da je ispravno. I niko ovde ne podrzava bahatost, nerad, korupciju, ali ocigledno je da tako stvari ovde funkcionisu, i da ce jos dugo tako funkcionisati. A Vama preporucujem, ako vec ne mozete ovde da nadjete posao, jer necete da idete linijom manjeg otpora (to necu ni ja, da se razumemo), lepo napravite kucicu na selu, par krava, svinja, kokosaka, jutro-dva zemlje, i imacete za osnovne potrebe. To sutra planiram i ja, ako ne nadjem posao u svojoj struci kad zavrsim fakultet, jer NECU da se povinujem nikome zarad novca, polozaja i ostalog. Skrenuh i ja sada sa teme, al' nema veze..

    Pustite Djoleta da peva i da nama koji ga slusamo i volEmo priredi nezaboravno vece. Ne razvijajte teorije zavere..

    Svaka cast na komentaru Daki-ju, ZoranNS-u, Sosi i Srbi, i ostalima koje sam zaboravila! Mi smo od istog soja! ;)

    Volite se ljudi, manite se price i pricanja!

    Vidimo se 05.05. Ne zaboravite da navijete sat! ;)
  • Соса & Срба

    20.04.2012 08:46
    Елен за ПреЦедника!!
    Тако је!! Елен, Ваша размишљања су тако дубока и мудра да је право чудо како до сада нисте објавили неко капитално дело на тему морала, поштења.. Можда и психологије? Филозофије? Политике? Видимо да у малом прсту имате све ове, и ко зна које још, области. А можда да напишете песму? То је лако. Ево, Ђолету то баш иде од руке. Замислите, стихови му се чак и римују и имају неког смисла. Ха! Вид' ти малог! Или да отворите катедру и својим предавањима све нас заслепљене и иѕгубљене вратите на прави пут. Елен, држимо Вам палчеве. Небо је граница. Само напред!! Одлучно! Свако добро и пријатан дан.
  • Man Not Machine

    20.04.2012 08:33
    @Elen
    Hvala i veliki pozdrav. Procitaj komentar Teorija zavere u rubrici Izbori 2012, u vezi Cankovog spota.
  • Komšija

    20.04.2012 08:22
    "Ruka ruku mije"
    Koncert organizuje Kulturni centar Novog Sada. Z.V. (prima platu u KC) radio na porodičnom filmu "Kao rani mraz" i organizuje premijere i nastupe Panonskog mornara diljem bivše domovine.
    Da li i koliko iznenađenje predstavlja podatak da je isti kao znak male (porodične) pažnje zajedno sa još par drugara dobio od RRA dozvolu za radio Šajkaš koji sa mestom Šajkaš (ni programski ni lokacijski) nema nikakve veze.
    Dozvola sređena bliskim vezama gospođe i drugog čoveka RRA. Nisam siguran da je tačna ali kola informacija da je posle dve ćerke i gospođa postala državni službenik i to u RRA - ispostava Novi Sad!
  • Milan

    20.04.2012 08:21
    Viski
    Meni se ipak čini da ovaj koncert ima predizborni karakter, ako se ne varam Balašević je blizak DS-u i LSDV.
  • Elen

    20.04.2012 07:43
    Samo vi umirujte svoju savest
    necistu, tako sto cete ubedjivati sebe i druge da "bi to svaki covek uradio" i "da neki imaju prava na to". Sto se vise upinjete da pricate, da pravdate neljudskost i vredjate neistomisljenike ja znam da vas savest vise grize. I to je za pohvalu. Ipak je imate. Mozda i od vas ispadne nekad neki dobar covek. Nista nije nemoguce, treba se samo probuditi.

    Znam ja da ni vama nije lako i da san na oci ne dolazi kad znas da zivis zivot "na kredit", zivot koji nisi zasluzio nicim. Ni radom, ni skolom, ni pozrtvovanoscu, ni postenjem, ni jednim kvalitetom, vec alavoscu, poltronstvom, podanistvom i partijskom knjizicom. Samo vi projektujte ono lose sto u svojoj podsvesti o samima sebi mislite u svakog normalnog i zdravog coveka, ali vam to nece pomoci. Sirotinja oko vas vam je svedok da nije cela Srbija kao vi i da ne bi svaki covek dusu djavolu prodao za saku dinara, lep auto, nove cipele i konfornu kucu. Kad god pogledas oko sebe znaj da si uljez i da je taj covek posteni tu gde jeste zbog vas! Ti si mu ukrao deo zivota, a pre ili kasnije svako pozanje ono sto je posejao.
  • berolina

    20.04.2012 07:13
    problem politicke deklaracije
    niko se ne buni, kada poznati americki glumci, pevaci i ostali umetnici, ucestvuju u predizbornim kampanjama demokrata ili republikanaca. niko se ne buni ni u Austriji, ni u Nemckoj, ni u ostalim EU-predizbornim aktivnostima poznatih licnosti, SAMO JE U SRBIJI PROBLEM reci za koga si i zasto!

    najlakse je politicki se PROSTITUISATI na racun obicne bagre...onaj ko ima muda, reci ce ZA KOGA NASTUPA i to bez uvijanja.
    ovako, politicko NEUTRALNO "deklarisanje" postaje kajgana od stari' jaja, tj. muckova...buuuuuaaaa

    muzika i svirka nemaju veze sa karakterom autora; previse se naobecavalo i namolovalo, pa sad neko naplacuje racune...
  • 20.04.2012 06:52
    Veze, vezice, nepotizam
    Zabrinuta sam za porodicu Balasevic. Dok je Djole spao na to da ih zaposljava na izmisljena radna mesta znaci da nema para. Mozda mu kcerke i nisu tako talentovane.Pa upisase onomad umetnicke fakultete na kojima je bas velika konkurencija. Koliko znam glumica glumi u SNP. Rediteljka valjda treba da rezira. Nek se obrati Vidi Ognjenovic starom DS kadru pa nek joj ova ustupi deo kolaca od rezija u SNP. Ovo ti je Djole besplatan savet.Svi bi mi dragi moj Balasevicu da deci obezbedimo sigurnost ali dobro znaj moraju nesto i sama da postignu. Smestio si ih u kontekst kome nisu dorasle i sad moras da zaposljavas preko veze. Nimalo dostojanstveno panonski mornaru....
  • Соса & Срба

    20.04.2012 06:42
    @Faith - свака част!!
    Браво за коментар иза ког, очигледно, стоји нормална, уравнотежена особа! Јако лепо речено, "од А до Ш". Потписујемо!
  • Za svaki slučaj, još uvek samo

    20.04.2012 06:37
    @Соса & Срба
    Eve si objasnio - nemam šta da dodam/oduzmem.
    Hvala, prijatelju.
  • Соса & Срба

    20.04.2012 06:18
    Ђоле је ЛЕГЕНДА!!
    ...а ови што лају из прикрајка, из чопора, боље нек се покрију ушима. Капа доле Ђолету за 35 година проведених на ветрометини јавног мњења. Колико ли је само фрикова и разних паћеника морао да издрибла у животу. Кладим се да ниједан од свих Вас "упућених" не би издржао ни 24 сата под лупом јавности, којој је Ђоле изложен толике године. Колико вас би смело да се супротстави и стане на црту разјареној руљи, као што је то Ђоле учинио толико пута? "Многи мисле - лако је. Дабоме децо, тако је"! Тај човек има толико утакмица у ногама (поготово с'почетка деведесетих), да му ова рунда пљувачине дође, отприлике, као пријатељски сусрет Барсе и неког трећелигаша. Ђоле, иако нисмо симпатизери ДС-а (далеко било), свака ти част! Нек'си уз'о кинту. Нек'си (ако уопште јеси) искористио привилегије. Сви ови, што кевћу и реже, би то исто урадили само не можеду, па их жива мука појела. Отпраши концерт а завидни нек пукну од муке. По њима се ништа неће звати а Ђоле ће вазда, и за пар стотина година, бити цитиран, читан, слушан и, што је најлепше, свираће се његове песме. На крају крајева, не видим да се овде неко запитао да ли је то можда Ђоле неког задужио па му се на овај начин одужују? Свесни смо своје "несвести" и јасно нам је да можда тртљамо, нагађајући нешто о чему, ни из далека, немамо појма, као и сви ови што овде пискарају. Свеједно, ипак смо на Ђолетовој страни. Апсолутна подршка од србијанско-војвођанске брачне коалиције :))
  • IMA DANA

    20.04.2012 04:10
    I POSLE METALIKE






  • Elen

    20.04.2012 00:36
    @Man not machine
    Potpisujem tvoj komentar od reci do reci i poslednje tacke. Strasno je koliko ima ljudi koji podrzavaju korpupciju i nepotizam, bahatost, javasluk i nerad. Oni vedre i oblace Srbijom i namecu svoj nakaradni sistem vrednosti i menjaju teze, pa svakog sa iole kriticke svesti pokusavaju da unize pordnim imenima i etiketama. Oni projektuju sebe u druge i misle da posto su oni spremni na svako zlo da su spremni svi. Tako lepa zemlja, sa divnim ljudima i velikim predispozicijama, ali joj bagra ne da da zivi. Nadam se ne zadugo. Stvari moraju doci na svoje mesto, jer je biti ili ne biti. Hvala ti na komentaru.

  • Žuta balada

    20.04.2012 00:02
    E, moj Žuti, kanda si malo Crven
    il' možda Plavi
    stalno u dilu s bagrom
    sebi u stranu, a njima dužan
    isp’o si, sve u svemu
    dobrim štekom naoružan

    Šta da pričam, ja danas znam za
    mnoge kojima si sličan
    spreman da iz računa, petog uveče
    navlačiš gladne i kao aparatčik
    opet pevaš za barabe

    Samo ti fale popovi
    tu su već topovi, i lopovi
    i čitav si se izobličio
    ispuzao k’o grabljivac, k’o lazljivac, snalažljivac
    i, ko sme da te podseća šta si
    pamtimo tvoje ruke u našoj kasi

    Ne znam, Žuti, meni se čini
    da se Novi Sad ljuti
    veliki poraz duha, svi ti profiti
    na tvome kontu
    za tvoju decu
    k'o za tobož nekom višu sortu

    Znaš sta sledi, ipak je tvoje delo
    nešto sto vredi
    pa, kad onom JUL-u
    nisi prod’o ni trunku časti
    zar ćeš sad ovim
    lopovima željnim vlasti?

    Dok god je ovih frikova
    sa punom vrećom trikova
    ništa što vredi neće vredeti
    zar stvarno nema načina
    pred najezdom prostačina
    pa, ti si nekad pljuvao taj talog
    a, sad sa njima
    pelješiš narod

    Sorry, Žuti, pošalji katkad
    kesu, na raport glavi
    od starog drustva ništa
    neko je puk'o, neko je svirn'o
    ma, ti si super, brate
    ako stvarno spavaš mirno
  • Faith

    19.04.2012 23:50
    Dobri ljudi...
    Jedan umetnik, pesnik, muzičar, pevač, kompozitor, mogao je za ovaj moj život da me "opredeli" isključivo u muzičkom smislu, tj osećaju za lepo uopšte. Nikako i nikada politički!
    Oni koji se ne slažu sa političkim opredeljenjem dotičnog umetnika, i toliko ga se zbog toga plaše da moraju da se brane napadima, zapravo treba da se zapitaju koliko su dosledni u svojim stavovima. I nema ništa loše u organizovanju koncerta pred izbore. Pogotovo zato što je na dan predizborne ćutnje. Znači, neće biti govora o politici i izborima na koncertu. Aaaaa, problem je što vi znate za njegovo opredeljenje, pa sad on zbog toga ne bi smeo da promoli nos napolje, da ga slučajno neko ne vidi?!
    Aman ljudi. Uzmite ili ostavite. Dokle god se svi mi trudimo da komentarišemo njegov postupak, radimo na političkoj kampanji, ovakvoj ili onakvoj, za Ove ili One... I sad smo kao bolji od Đoleta... Ma daaaj.
    A ti Đole samo napred u svemu što radiš... svi ovi negativni komentari su ništa drugo do teret slave, za koji verujem da si dosad naučio da nosiš dostojanstveno.
    Btw, glasaću kao i svake godine dosad, sa jednim velikim "X" preko celog papira... Suviše sam politički neupućena da bih rizikovala pogrešan izbor... Ovako živim mirne savesti, sa istančanim osećajem za lepo, koji mi je gle čuda, usadio upravo Đ.Balašević... A vlast nek biraju pametniji. Ili uporniji...
  • NevOlja

    19.04.2012 22:59
    Đole, istina će pobediti, tek ćeš se ondak jediti





  • dragana

    19.04.2012 22:04
    A zaboravio je da ga poklanja DS-u! Znamo da mu je cerka savetnik Pajticu i ne vidim svrhu laganja ljudi,kad svi dobro znaju koji je povod koncerta dan pred izbore!
  • Podbarac

    19.04.2012 21:38
    Alo komšija!
    Čemu ovo pre*eravanje ta sad je moj, te je njen rođendan, te organizator je Kulturni centar grada, a ja samo... Samo šta? Da tetki odneseš lek?
    "...Dodajmo da je Oliverin rođendan 29. aprila, a Đoletov 11. maja...", a ćera se eto baš bira u poslanike 06. maja?
    Ajde budi faca jednom, nakloni se, izvini se i odloži "besplatnu" svirku do 11. maja. Ako je ipak zbog para, evo prvi ću ja da kupim karte za taj 11 maj.
    Može i drukčije. Nakloni se i kaži pošteno: "Mojoj ćeri, ligi i žutima na poklon". I to je u redu, opet si faca, ali ne može se, kažnjivo je... Ama ne brini se - ti, liga i žuti, "vi ste, kanda, ista banda"?
  • Boki NS

    19.04.2012 21:17
    Organizator koncerta je: Kulturni centar Novog Sada a NE porodica ili Popaj!

    Toliko o poklonu!

    Tako sam mogao i ja da poklonim i bilborde i slovenca sa krvavim ozvučenjem...parama iz budzeta gradske institucije.

    Poneću jedan mekani paradajz!
  • iDjole

    19.04.2012 21:11
    kriva je levca
    nije on, siroma' kriv. krivi su zuti mravi kojima nikad nije dosta.
  • valerija

    19.04.2012 20:58
    @Valdimir
    Sve mi kapiramo, sve je nama jasno...ali zasto sad, od toliko dana u godini BAS 05.05.2012.
  • alek

    19.04.2012 20:54
    svaka cast
    Dospodine BAlasevicu..Nekad smo mislili da si simbol otpora protiv lopova i diktatora..a sad kad su ti finansirali film porodicni i koncert pred izbore,,Nemoj misliti da to nije sve od para ojadjenih gradjana ovog grada kojima se skidaju plate,podizu porezi..ZASTO..Da bi tebi placali i tebi slicnima..Izvini ali nisi nas nicim zaduzio...
  • Abadon

    19.04.2012 20:47
    @Miki Iz Ns
    Daj se fukat!
  • Jelena

    19.04.2012 20:42
    Vojvodjanka
    Bravo za naseg LALU, za naseg coveka, za naseg mestana!
    Volimo te Djole i pratimo svuda...davno bi SNP i zima 2005-2006.u nasem Gradu
    Gde ti tu i mi!
  • V Jeremić

    19.04.2012 20:35
    @ Vladimir
    Potpisujem svaku reč iz vašeg komentara ! Ne mogu da verujem, šta se dešava sa ljudima u ovom gradu, i koliko zlobe ima u njihovim maaalim životima ! Đole samo napred, jedva čekamo koncert i HVALA ti što ćeš nam pevati !!!
  • jasna

    19.04.2012 20:34
    @Vladimire, potpisujem tvoj komentar, ako se slazes.
    Na koncert dolazim 100%, ovo sam jedva docekala i nisam verovala rodjenim ocima kada sam ugledala reklamu na autobuskoj stanici. Da sam mladja skakala bih od srece! Ovako, brojim dane do 5.05. i bas me briga za sve sitne
    dusice-musice sto zujkaju i dosadjuju jer nemaju artikulisanih sopstvenih kreativnih misli.
  • Miki iz Ns

    19.04.2012 20:25
    Jel to onaj Balasevic iz NS sto govori glazba, tjedan i juha i sto mu cerke 'umetnice ' rade u Vladi APV...
  • sale novosadjanin

    19.04.2012 20:12
    @vladimir
    nije novi sad okrenuo ledja djoletu,nego je on okrenuo ledja novom sadu !!!
    pise dobre tekstove,dobar je zabavljac...i niko mu ne bi zamerio da se nije prikljucio bgd,mne i bih partijama,njihovoj mafiji i ovdasnjim poltronima.
    ako vec nije apolitican,trebao je da podrzi bilo koju od nasih partija bez centrale tamo daleko !
    ps-nismo svi mi ista banda !!!!!
  • Daki

    19.04.2012 19:51
    Pitamo ih: "Ljudi, dokle"?
    Auuuuh.. Pa, šta je ovo, ljudi moji?!? Potežu se ovde neke hiljade, desetine hiljada, ćerke, žene, muž koji ne može da se odbrani od dotične... Je*ote miš, pa, sudeći po dobro obaveštenim (i verovatno, vidovitim izvorima koji se oglasiše na ovom sajtu) ovi Balaševići ništa drugo ne rade osim što se porodično obračunavaju!! Pravo je čudo kako je siroti Jockey stigao da napravi "N" sjajnih antologijskih albuma, održi "N na kvadrat" sjajnih koncerata, snimi film, napiše nekoliko sjajnih romana, odglumi legendarnog apotekarskog pomoćnika Šacu, vojnika Lalu, Mileta - Šankovog druga, zaigra sa Saletom Đorđevićem iako su mu, za kaznu, oteli 20cm visine i osudili ga na večnih 1,77m. Na kraju je tumačio i lik kozačkog atamana. Uf, uf. Ko zna šta će do kraja ispasti.. Možda likovi provale vezu između nekih tajnih loža i ove sumLJive porodice?!? Možda ustanove da je Đole odgovoran za krah na Wall Streetu ili direktni krivac za globalno zagrevanje? Ej, Vladimire - džaba ti komentar :) iako je, po mom mišljenju, 99% na mestu (ne slažem se jedino sa generalizovanjem). Ne bih sad da citiram mog teču, ne bi bilo prikladno, ali dotični je imao običaj da izgovara neko naravoučenije o tvrdoglavosti u kom se spominje metar, du*pe, milimetar i tintara, pa ko zna o čemu se radi, zna. Živi bili svi odreda potpisani na ovoj stranici. Od srca, želimo svako dobro svima i da se što manje jedite a što više gledate sebe i svoju porodicu i svoje dvorište. Ih, da su nam ovakve stvari najveći problem, gde bi nam bio kraj..
  • La-Loš

    19.04.2012 19:50
    Poklonu se u zube ne gleda
    A vi koji ste protiv isfrustrirani ste što vam NeđO Kostić nije poklonio Dugino poselo!
  • vegan

    19.04.2012 19:39
    Teorija zavere
    Pogledajte pazljivo plakat. 1. Podignuta desna ruka (simbol povinovanja i odavanja pocasti, ne mora biti nacisticki pozdrav) 2. Petokraka od bele svetlosti u pozadini (biblijska zvezda Danica, pali andjeo, povezite tacke) 3. Umesto preciznog pocetka: Cim se smraci...(naspram, odnosno suprotno od "Trg slobode")4. A sada dolazi slag na tortu. Naslov koncerta "Dodaj svetu malo vergla" nikako nije dobar simbol. Verglas je na slikama najcesce predstavljen, a tako je bilo i u praksi, sa malim majmunom koji je imao zadatak da obucen u smesnu uniformu skuplja sitan novac od publike.
    Da li je plakat skrivena poruka Djoleta? Inace, 5. maj je Dan Evrope, dan kada je rodjen Karl Marx i dan kada je umro Napoleon.
  • ZoranNS

    19.04.2012 19:30
    E što volem
    E što volem ove ispravne, nepogrešive, do zla boga poštene, a posebno cenim revolucionare iz Francuske, koji nas podsećaju koliko smo ljigavi, nepošteni, kako podržavamo loš svet, koliko smo glupavi pa nerviramo njih pametne. Nigde vas nije bilo kada je Đoletu bio zabranjen nastup, niste ga pitali za zdravlje, pevo on pesmu o diktatoru Gedi a vi mu aplaudirali iz mišije rupe ili iz inostranstva. Shvatio čovek da se za takve ne vredi boriti pa se uklopio, sada živi kao i vi, ko ima protekcije koristi, ko ga nema želeo bi da ima ali psuje one sa protekcijom, masa ko masa, zavidna mrzi uspešne. TRG ĆE SVAKAKO BITI TOLIKO PUN DA SE NEĆE NI PRIMETITI DA TAKVIH KAO VI NEMA NA KONCERTU.
  • Gile

    19.04.2012 19:14
    Cutanje je zlato
    Djole pisi poeziju i pevaj, nemoj pricati. Za prvo si genije, a za drugo kesa
  • Ivan

    19.04.2012 19:07
    On stalno nesto objasnjava, a plus je i ironican. Imam utisak da je on jedan ne previse srecan covek, koji mnogo ljudi ne voli. Ne znam sta se to njemu dogodilo. I na licu uvek ima neki izraz kao "novi Vucic"...vestacki smiren. Pa svi znamo ko je familija Balasevic, i kako je tesko neke terete nositi. Bolje neka cuti, a ne da se stalno pravda.
  • Saputnik

    19.04.2012 18:51
    Koliko vidim vi što najviše pljujete Đoleta znate sve njegove pesme napamet. Verovatno najviše mrzite sami sebe, a jednog dana i vaša deca će znati sve te pesme napamet, učiće ih iz čitanki. Život baš ne zna šta je dosta.
  • gošća:)

    19.04.2012 18:49
    Haha!
    A moglo bi i bez tog poklona... Barem bez tog javnog poklona!
  • Man Not Machine

    19.04.2012 18:47
    Analizna analiza
    "Svako od vas, ali bukvalno svako ko pljuje bi uradio isto sto i Djole." Dakle, po komentarima koji se u poslednjih mesec dana pojavljuju izveo sam zakljucak, a to moze i 021 da iz-analizira, da se vidi vise nego ikada, da je Novi Sad danas duboko podeljen grad, na one koji imaju i na one koji nemaju.
    Oni koji jos nesto imaju, novac pozicije veze i ostalo, a nece ni oni jos dugo imati, svi oni u komentarima ironicno, cesto zlurado i sa visine, opravdavaju i podrzavaju: netransparentnu preraspodelu naseg zajednickog novca iz svih budzeta, podrzavaju potpuno nenamensko trosenje ogromnih sredstava poreskih obveznika (misle da je dogadjaj ili koncert zaista besplatan i da je to poklon gradjanima), podrzavaju imenovanje uprave bez konkursa , podrzavaju prekomerno zaposljavanje, podrzavaju nepotizam i neravnopravnost pred Ustavom ove drzave (nejcesci komentari su u smislu "vi biste isto"), podrzavaju dakle kriminal i izigravanje zakona, podrzavaju apsolutisticku vlast ("ljubomorni ste sto niste na vlasti"), podrzavaju cenzuru medija, dakle podrzavaju licemerje i laganje naroda, poltronstvo (to najvise), podrzavaju unistavanje buducnosti od strane mediokriteta, ne iskazuju interesovanje za troskove projekata (komentari u smislu da je to super ideja, sta sad jos hocete), mrze strajkace (smetaju im, jer je njima samo do njihovih malih sebicnih problema), podrzavaju teranje pametnije dece bez veza u inostranstvo, neodgovornost inspekcijskih i drzavnih sluzbi, da ne nabrajam dalje. U vecini slucajeva, sve one koji imaju kriticku svest i pristojne, duhovite komentare, ovi prvi ih posprdno nazivaju hejterima, seracima, kompleksasima, govore da mogu da pljunu pod prozor itd. Ne znam koliki je procenat ovih komentara, ali njihov dovoljan broj govori u prilog ozbiljnom moralnom posrnucu bezosecajne palanacke gomile bez ikakve gradjanske svesti, koja uvek i pre svega govori ono sto vidi u ogledalu. Nece Novi Sad nikada biti evropski i nikada nece doci investicije, sve dok se ovaj procenat ne okrene put pozitivnog smera.
  • ddd

    19.04.2012 18:28
    Đole ne obaziri se na glupe komentare
    Pobogu ljudi - a koja nas to, do sada, vlast nije zavila u crno? a izređali su se svi! i kakve to veze uopšte ima sa Đoletom i njegovom muzikom i muzikom uopšte. Iskoristimo priliku i uživajmo tih par sati jer sa koncertom ili bez njega politika se neće promenuti u našu korist nikada. Ko ne voli ovakvu vrstu muzike i Đoletove stihove ne mora da dođe ali pustite druge da uživaju jer je danas malo stvari u kojima "raja" može da uživa. Šta mislite da fudbaleri ili neki drugi pevači namaju svoje stranke pa opet plaćate da uđete na utakmicu ili koncert. Ko zna da razmišlja svojom glavom neće videti ništa loše u ovom koncertu. Đole je odeličan u poslu kojim se bavi i to je dovoljno. Meni je jako drago da Novi Sad ima jednog Miku Antića i Đoleta Balaševića. A svi vi koji tu palamudite sigurno bi zaposlili i komšije kada bi mogli a ne samo svoju decu.
  • Vladimir

    19.04.2012 18:15
    Miševi i provincijalci
    Mnogo je lakše napisati 1.000 ožučeno-sarkastičnih komentara na netu, nego pola ljubavne pesme. Miševi - pssssst! Kad čujem neke vaše pesme, kad uradite bilo šta u životu osim olajavanja po internetu, onda se javite. I da, bolno ali istinito, Novi Sad jeste provincija. Ona se najbolje poznaje po tome što ne zna da čuva i podrži svoje veličine. Da je Đole kojim slučajem iz BG, svi bi piškili od sreće zbog koncerta. Da je Đole iz BG, Beograđani kojima je "spor i dosadan" bi ga dizali u nebesa. Jer je njihov. Ali, provincija to ne kapira, zato i jeste provincija.
  • Elen

    19.04.2012 18:13
    Blues mutne vode :D:D:D
    Nemojte molim vas, pa on je zasluzni gradjanin, predani revolucionar! Necemo valjda da gledamo u sitnice, kad je poklon u pitanju? Pustite coveka da bude velikodusan, da se oduzi svojim vernim sledbenicima, pozrtvovanim revolucionarima poput sebe. Zar je vazno na ciji je racun? Par desetina hiljada evra, gore dole, za takvu velicinu, za njegov lik i delo, nije to nista. Ma, svaka revolucija jede svoju decu, a vi se bunite. Postovani sugradjani, nemojte biti losi, pustite ljude da plivaju u mutnom i da kraduckaju. Svako se snalazi kako zna i ume i kako mu njegov obraz dozvoljava. Djoleta za predsednika. Bice hleba i igara, koliko vam srce iste. I frtalj kilo cvaraka za meze. "Svasta se rodi u mutnoj vodi, lukava mrena i glupavi smudj, karas i bandar, lopov i zandar i ribe sto zive na racun tudj..." Jelte, pa nije nama niko kriv sto smo smudjevi.
  • mile

    19.04.2012 18:02
    pokloon ???
    Jel se mora kupiti poklon kad se ide na rodjendan i sta njemu kupiti ??? Zao mi je djoleta nije on kriv, sve su zakuvale cerke i zena mu a on ne moze da se odbrani !!! Sramota je za grad sto organizira ovakav partijski koncert za vreme izborne cutnje. Nije problem da ide s njima po Srbiji za vreme predizbornih mitinga to radi dosta pevaca, ali za vreme izborne cutnje stvarno mizerno i od njega i od onih koji su to trazili. Djole ako mozes ikako i ako smes odgodi koncert za neki drugi datum.
    Daj boze da sve prodje bez incidenata.
  • borut

    19.04.2012 17:44
    Dobar izgovor-para vredi...Upotrebio je svoje literarne sposobnosti ne bi li ovaj postupak zavio u celofan...ali...iz tog celofana ipak nesto smrducka...Neki umetnici su i dobri trgovci, posebno pod stare dane, nista novo
  • Bolero

    19.04.2012 17:25
    sasvim slucajno...
    Sasvim slucajno koncert je zakazan vece pred izbore i sasvim slucajno je njegova cerka na izbornoj listi demokratske stranke....ipak je to mnogo slucajnosti...
  • @Zsuzsanna - Ko kome daje pok

    19.04.2012 17:23


    Ne brinite. Prava sitnica. Jel' tako Djole?
  • Zsuzsanna

    19.04.2012 16:45
    Ko kome daje poklon povodom rođendana
    Moram da priznam da na rođendanska slavlja kod Balaševića do sada nisam bila pozivana.Malo sam zatečena, međutim iako mi je malo neprijatno, moram da se zapitam, koliko mene - nas građane košta ovaj rođendanski poklon koji nisam ni planirala da primim od slavljenika, ali ni da kao poreski obveznik finansiram iz budžeta Grada.
  • Daki

    19.04.2012 15:44
    @Aleksandar @Valerija @Bob Rock
    Bravo! Razborita razmišljanja. Posebna pohvala Aleksandru za naslov poruke :)) Brate Bobe, citat je nepogrešiv!
  • Daki

    19.04.2012 15:36
    Gorane, svaka čast za komentar!!
    Jeste, Gorane, bez zezanja. Konačno i jedno suvislo razmišljanje. Svaka ti je na mestu. Razumem i ove ostale "ozlojeđene" ljude, mada ne mogu da shvatim zašto svoje frustracije leče na ovakav način? Ili mogu? Inače, moram da pomenem i komentatorku "Salajčanku", koja pouzdano ZNA da je Đoletov film gledalo jako, jako malo ljudi :) Kladim se da ona spada u one koji nisu gledali film ali, naravno, upućena je u sve i sve zna! Tipično. Sedi dole - kec! Ja sam bio među prvima, na projekcijama u zgradi Naftagasa, aprila 2010. Film je, po mom mišljenju, odličan!! A gleda ga bioskopska publika, koja dođe baš zbog tog filma i uredno plati kartu. Piratske kopije ne postoje jer, rekao bih, Balaševiči čuvaju to što su napravili i rigorozni su po pitanju unošenja kamera i slične opreme kojom se može napraviti piratski snimak. Time, valjda, čuvaju svoj trud i rad i, naravno, trud cele ekipe filma. Na kraju, iako je možda malo neukusno jer ne poznajem Đoleta, moram da kažem - svaka čast! Kapa dole, Đole. Za sve što si napravio za ovih tridesetak godina. Hvala ti za tvoj čuveni "profesionalni amaterizam". Hvala ti što si uvek bio tip koji uredno demistifikuje estradno-funkcionersko-politikantske likove. Ajaoj!! Možda je Đole stvarno tako loš kao što tvrde ovi ljudi? Auh!! Možda ga potresu svi ovi komentari? Pa krene od vrata do vrata da se izvinjava i objašnjava svoje namere svima koji ga prozvaše ovde... Ju, ju, ju.. Ććć... Mislim da dotične poštenjačine ne bi toliko graktale kada bi se susreli, licem u lice, sa tim čovekom. Argumenti bi im se zagubili negde iza internet-paravana. Ehehej, bato, pa nije svejedno kad nekog pogledaš u oči pa kreneš da lupetaš nešto u šta nisi, ni iz daleka, siguran.
  • 19.04.2012 15:36
    Ako Djole koncert poklanja Novosadjanima i svojoj familiji dali to znaci da on to sve placa iz svog dzepa? Binu, ozvucenje, zauzece javne povrsine, . . . Ili ce to sve da plati grad?
  • laza

    19.04.2012 15:08
    ,,koncert"
    da sam ja ,,principijalni" djole ne bi pevo 5 maja pevo bi 7 maja ,i bio bi car djole, nebi mi niko zbog toga zezao aleksu niti mi ženicu,i ne bi ispalo da se uvlačim LSV jer mi je ćera našla sreću i zaposlenje, niti ikog tog dana prozivo jer ja bi bio djole koga cela srbija i bivša ti juga vole , a možda on i više nije onaj djole samo su pesme one stare dobre njegove , živ i zdrav ipak ti nama bio djole,ipak se okreće ,a život ide dalje djole.
  • sale novosadjanin

    19.04.2012 15:06
    ako je tako-ok,
    ali red je da slavljenice caste tortom sve goste,ili makar pivom i koka kolom!
    posto gostiju nece biti puno,dovoljne su dve cisterne !
  • Osmi sekretar SKOJA

    19.04.2012 14:55
    Dok je tebe bice i nas
    Vidimo se na koncertu i HVALA
  • Ivan Boarov Pungulesku

    19.04.2012 14:53
    šta reći
    Djole se samo malo ušemio i vraća dug.Zar to nije ljudski i normalno.
  • Outlaw

    19.04.2012 14:47
    ...a ko ce da plati studio berar?..ili ce mozda sam da peva ko onaj'pavaroti' hahahah,smesno i zalosno!
  • Petraš

    19.04.2012 14:37
    bojkot koncerta i izbora
    Loše odglumljeno, ti samo otvaraš usta a čuju se njene reči.

    Što nisi održao koncert posle Metalikinog? Dva-tri dana kasnije? Taman 11. maja na svoj rođendan?

    Nedopustivo je da u sred predizborne tišine, porodica koja je i privatno i poslovno direktno povezana sa jednom od stranaka koje učestvuju na izborima, organizuje javno okupljanje tj. koncert, i to podpomognut organizaciono i finansijski od strane aktuelne vlasti, i već pomenute stranke.

    Sin ti ima 200 drugova pa nema gde. Daj molim te ne farbaj nas jeftinom patetikom.

    Sramota je što nisi stao uz svoje napaćene Novosađane, već uz vlast nametnutu iz Beograda, koja ih je u zadnjih 20 godina zavila u crno.

    Izdao si sve ljude koji su te poštovali kao borca za prava običnih, malih ljudi, i kao nekog veoma hrabrog, ko je imao petlju da stane na crtu pređašnjem dikatrotu.

    Čemu sad ova prodaja ugleda i časti?
  • Lunjans

    19.04.2012 14:31
    Lajte kere.......
    "Tisina koja je nastala za nekoliko trenutaka vukla je na cisti `D-moll`i posle ko zna koliko vremena ucinilo mi se da je predivno to sto ces nas obradovati koncertom.I onako ce jednoga dana kada budu gledali film o tome sve njihove simpatije biti na tvojoj strani." Jer ti si sinonim grada mog.
  • trula kobila

    19.04.2012 14:11
    ja odo u Banja Luku na takmicenje,trule kobile i janine slanine i ......a da kobasicara!
  • kony

    19.04.2012 14:11
    Re: Anonimus
    ispravno se kaze: "...trebaLo da zna..." :-)

    a za ostalo si u pravu...

    pozz!
  • Milojicin_mali

    19.04.2012 14:03
    ...
    Iako znam da nije bas slucajno sto je koncert noc pred izbore...ali ne mogu da se ne radujem Djoletovom koncertu. Slusam ga otkad znam za sebe. Sad kakav je covek to neka ide na njegovu dusu.
  • 19.04.2012 13:56
    a jel ce da peva...
    ...i ja sam vido Tita Marshala ? il Rachunajte na nas? ako ce - ce idem. ako ce nece - ne cu da idem. mozda cu da idem. da ga ispljujem. i ispishtim. sa pishtaljku. ne sa pishotljku. aaaa, jel mu chera nije glumca? kaka sad polithicharka? od koju partiju. leseve? sorry, el es ve! pa di sa pokoojnicima, sorry - pokajnicima.... cccc - moj džole. jel usfalilo tolara. jevra. dinarjev. kuna. chega li? volem te ko bajaga opela! al te ne cenim! tachka!
  • Petraš

    19.04.2012 13:54
    Loše odglumljeno, ti samo otvaraš usta a čuju se njene reči.

    Što nisi održao koncert posle Metalikinog? Dva-tri dana kasnije? Taman 11. maja na svoj rođendan?

    Nedopustivo je da u sred predizborne tišine, porodica koja je i privatno i poslovno direktno povezana sa jednom od stranaka koje učestvuju na izborima, organizuje javno okupljanje tj. koncert, i to podpomognut organizaciono i finansijski od strane aktuelne vlasti, i već pomenute stranke.

    Sin ti ima 200 drugova pa nema gde. Daj molim te ne farbaj nas jeftinom patetikom.

    Sramota je što nisi stao uz svoje napaćene Novosađane, već uz vlast nametnutu iz Beograda, koja ih je u zadnjih 20 godina zavila u crno. Izdao si sve ljude koji su te poštovali kao borca za prava običnih, malih ljudi, i kao nekog veoma hrabrog, ko je imao petlju da stane na crtu pređašnjem dikatrotu.

    Čemu sad ova prodaja ugleda i časti?
  • bulevar

    19.04.2012 13:46
    Besplatno mu je srednje ime
    Đorđe Besplatno Balašević
  • njegova izjava

    19.04.2012 13:38
    06. 01. 2007.
    http://www.blic.rs/stara_arhiva/zabava/142722/Nema-nekog-klinca-da-me-oduva-sa-scene

    "Izbori, politika i 'one' godine

    Koga god da zaokružite, zaokružili ste nulu. Dok sam verovao da će to biti promena, dotle je to sve imalo snagu. Kad je to iznevereno... Sada kažem: 'Pusti budale!' Kada su me pitali da li ću se pojaviti na mitingu, rekao sam čim se Beba, Jovana ili Aleksa kandiduju za predsednika, eto mene. Oni znaju da Bata nosi pola miliona glasova sa svojim lupetanjima i zato mene potežu pred drugi krug izbora. Mislim da me neće naterati da u to uđem jer u tu priču prilično ne verujem. Ja sam bio na strani snaga promene, a one su postale neprijateljske stranke. Gledam emisije u kojima se pojavljuje onaj Anđelković koji je vlasnik radija i daje nagrade mojim kolegama. Nema tu ništa lično, ja ni protiv Slobe nisam imao ništa lično. On je bio genijalan roditelj koji je svojoj deci želeo da stvori to sve što je stvorio i našao je šest miliona sponzora koji su mu to omogućili. U politiku sam se mešao koliko je to bila obaveza nekog ko je imao mikrofon."
  • Бачванин

    19.04.2012 13:31
    ...ма ите молим вас...
    ..а то што му је ћерка на листи кандидата странке које је тренутно на власти у Новом Саду..чиста случајност..ма ите молим вас...
  • AN

    19.04.2012 13:24
    Anonimus
    Biti Novosadjanin i znati pravopis ne znaci da nisi los i u svakom smislu negativan covek. Poznajem mnogo nepismenih divnih,pametnih,vaspitanih i uspesnih ljudi koji se nikome ne rugaju i nikoga ne omalovazavaju i mnogo takvih kao Vi koji misle da je dovoljno samo se negde roditi i nista dalje i vise od toga (a vidici 300 godina dosezu cak do babinog bedema).Ko razume shvatice ,bez obzira gde i ko ga je rodio i da li poznaje pravopis ili ne. Onome ko razume nije bitno (kao Vasem umetniku slavljeniku) da li je neko Stevo ili Steva,vec da li je dobar ili los covek.Zato ga slusajte Vi sto ovo ne razumete i uzivajte. DS = DRZI STEVU
  • debeli

    19.04.2012 13:22
    pistaljke u sake...
    ...i na koncert. kad vec duvamo, da duvamo
  • Djole

    19.04.2012 13:12
    Jel to onaj Balasevic sto je govorio da nikad nece odrzati koncert u NS? E pa za pare sve moze...
  • Kad je bal nek je bal

    19.04.2012 13:11
    Ko su gosti na koncertu? Mozda Nesa Canak, ima estradno iskustvo, sto jes-jes? Program vodi,...,let me think,..., Mila Stula, poznatija kao "5 do 12".

    PS Izvinjavam se ako sam pogresio.
  • Dana

    19.04.2012 13:09
    Djole..
    Drago mi je sto ce odrazati koncert u Novom Sadu.Mislim da datum 5-maj, nije bitan onima koji obozavaju njegove pesme.
  • @Goran

    19.04.2012 13:00
    Vi ste izgleda u jako losem drustvu. Drago mi je sto se ne srecemo.
  • Mikili

    19.04.2012 12:58
    Olja
    Ne date da se spomene Olja? Zasto? Popila mu mozak. Ja sam 1953 godiste iz Bloka!
  • novosadski

    19.04.2012 12:56
    Oprosti mi Katrin
    ... a teo sam u miru da prošpaciram trgom pre Đurđevdana ali ga jedan Budža uze za sebe, pa mi nedade ...
  • novosadjanka

    19.04.2012 12:49
    Djole, VELIKO hvala za poklon!
    Meni je rodjendan dan kasnije, tako da se i ja radujem rodjendanskom poklonu na trgu! Unapred hvala :)
  • milica

    19.04.2012 12:45
    jeee :)
    jedva sam docekala :) Đole ti si naš čovek, a ovi izbori koji svima posvecuju paznju nece nista promeniti :)

  • "Hater"

    19.04.2012 12:41
    a možda i nisam
    Samo me zanima na kom jeziku će pevati "naš" panonski mornar i da li će mi trebati prevodilac?
    "Pevam na maternjem jeziku Hrvatskom"
    http://www.youtube.com/watch?v=dGao0VbZBMo
    Ništa drugo, samo da bi se pripremio za takav događaj.
  • mobutu

    19.04.2012 12:41
    Koliko se secam taj Balasevic je vise voleo da drzi koncerte u Sava Centru nego na spensu. Ali se ne secam da su tada karte bile besplatne?!?!?
  • Provincijalka

    19.04.2012 12:40
    "Ne vole me, i ne moraju.. Cuj kere laju kad nekog ne poznaju!"
    Hvala Bogu, pa docekah i ovo! Sat navijen na 05.05.2012. cim se smraci.. Samo pevaj moj gos'n Djole, "a za svet, ko te pita!" ;)
  • Goran

    19.04.2012 12:38
    Jel moze neko da mi objasni zbog cega toliko negodujete? Da je koncert napravio Sergej Cetkovic, garantujem da ne bi bilo ovoliko negativnih komentara. A kostali bi grad isto, da se ne lazemo. Zapravo, ako vec moralisete na ovu temu mislim da je najbolji primer Kiki Lesendric kojem je Dinkic prebacio pitaj boga koliko para. Celu turneju mu organizovao. Djordje David je dobio para od Dinkica za onaj njegov sramotni album (bolje ne trazite na YouTube da vas nesto ne ujede iz monitora). Itd,itd...

    Svako od vas, ali bukvalno svako ko pljuje bi uradio isto sto i Djole. Devedesetih je bio uz opoziciju, pljuvao Milosevica a znamo kako su tada ljudi nestajali zbog takvih stvari. Sada koristi svoja poznanstva i poziciju da pravi ovakve koncerte. Da je DSS na vlasti, sada bi u centru imali Riblju Corbu. Da je Dinkic, gledali bi Kikija i Djordja Davida. Da je SPS, gledali bi Galiju.. itd.

    Hajde relano, da ste vi Djole, i da vam vas prijatelj/kolega kaze 'E, mozemo da organizujemo svirku u centru grada... hoces da sviras?'... Sta bi rekli? 'Ma necu, zovi Lepu Brenu, neka ona uzme pare' ? .. Pa sigurno ne bi.

    Ne podrzavam korupciju, mito, niti bilo sta slicno ali nije Djole korov drustva pa da budete besni na njega. On samo pliva u ovoj i ovako mutnoj vodi. A vi bi verovatno ko zna iz kog razloga bili sretni da se u istoj davi, kao i vecina naroda.
  • Bulevar

    19.04.2012 12:36
    tako ne ide...
    Sta se covek petlja u politiku sa demokratama a hoce da ga svi cene kao pevaca e pa malo teze to ide tako!!
  • Rock

    19.04.2012 12:33
    Sloboda
    Eh, kako smo zavidni. Koliko para je uzeo Đoković, koliko Balašević... Uživajte u pesmi...
  • Rock

    19.04.2012 12:30
    muzika
    Muzika u centru! Đole, divno. Kome se ne dopada ne mora biti prisutan.... mislim u čemu je problem?
  • Arsenije

    19.04.2012 12:30
    ljutnja je opravdana
    Ne ljuti se Djole na na njih,oni te nisu ni znali kada smo te mi voleli,druzili se sa tobom,pevali tvoje pesme,tapsali ti na svim svirkama po NS i Jugoslaviji.
    Moras priznati i kod tebe se nesto dogodilo, ali verovatno kao i ja, ne znas sta.Rekao bih ti ali ne ljutito,ja sam ih podrzavao kao i ti mozda manje, mozda vise.Sada zelim da odu jer su nas opasno lagali a lazu i dalje.Pomogli su ti puno pa mi je jasno zasto
    im pevas,pudi bar prema nama koji te volimo posten, pa ih onako sa bine dobro pljuni !
  • salajcanka

    19.04.2012 12:15
    eto nama
    posle izbora novi balasevicev film, kostace to puno puno para, a gledace ga malo, jako malo ljudi. a i koncert ce kostati kao svetog petra kajgana, da se ne varamo! i svi mi to znamo, nismo glupavi, ali ko nas pita? u ovim muljavim vremenima ko sta uhvati, a sto se kantautora tice, pa neka peva do mile volje onima koji ga rado slusaju. u novom sadu ga vole samo oni koji padaju na njegov vec davno otrcani humor. kako ce pevati, na kom jeziku i koga ce prozivati , muka mi je od te pomisli! idem na par dana iz novog sada, da preskocim ovu paradu licemerja i ogromne love, dok nam deci pacovi usi grizu u,, bangladesu,,!
  • Vojvodjanin!

    19.04.2012 12:14
    ZAISTA JE JADNO LAGATI CEO GRAD!
    Nemojte molim Vas više gospodine Balaševiću o povodu za Vaš koncert, jer ću zaista povratiti iako slušam Vašu muziku. Imate Vi u celoj priči dobar lični razlog i interes, pa je poštenije da ćutite!
  • ima neko da se

    19.04.2012 12:12
    NE PRODAJE ZA SIĆU ???
    sad me je rasplakao svojim gestom :p
  • 19.04.2012 12:07
    Jednoj je prosli put poklonio da bude Savetnik pokrajinskog premijera za zivotinje, sada ce drugoj da pokloni da bude Savetnik pokrajinskog premijera za biljke, ta druga vec radi u Skupstini Grada, tako da ce prva da bude Gradski ministar za organizaciju vracanja ptica selica sa juga. Sincina - savetnik direktora ZIG-a za skijalista Vojvodine i Selektor rvacke reprezentacije, za pocetak, jos je mlad, izbori su tek pred njim.
  • pawlle

    19.04.2012 12:03
    odlicno samo nek odrzi koncert, ljudima nemoz ugoditi pa to ti je
  • Ana

    19.04.2012 11:55
    Pa, dobro svako bi to uradio za svoje cerke...
  • 19.04.2012 11:54
    http://eizbori.com/bojan-pajtic-u-uniformi-panonske-mornarice/
    Treba li jos sta reci?
  • Aleksandar

    19.04.2012 11:50
    Novi Sad - grad "serača"
    Čovek koji je vrhunski umetnik pravi koncert u Novom Sadu posle x godina i onda se iz nekih rupa jave mrgudi kojima sve smeta i u svemu vide loše. Zamolio bih vas da napustite ovaj grad i odete, kako bi nadrealisti rekli, u peršun.
  • Bob Rock

    19.04.2012 11:46
    ...i kleće se u pretpostavke
    kljuckajući kao čavke...
  • Valerija

    19.04.2012 11:45
    Ajde, sta ste napali coveka, i Vi da ste tako dobro zaposlili decu i Vi bi pevali ne jedan koncert nego i tri ako treba
  • ZoranNS

    19.04.2012 11:45
    Kome da se pravdaš
    Najveća greška što se Đorđe Balašević pravda pred ovima zaslepljeni izborom. Gospodo, pre, ni posle kao ni za vreme izbora život neće stati, život ima prava da normalno teče šta god da se desi. Ako će vas Đoletov koncert dekoncentrisati pa neće znati na koga da glasate ili ste uplašeni da će koncert nauditi vašem izabranom političaru, žao mi je, jaću biti tamo. Hvala ti Đole na poklonu, mi smo deo tvoje bande, živela muzika dole mržnja.
  • Nikola

    19.04.2012 11:42
    Sramota
    Stvarno sramota... Sad si najniže pao Ni..Đorđe...
  • 19.04.2012 11:40
    @Radoznali sugradjanin
    Ja se ne secam da je ovako nesto bilo u poslednjih 8 godina, a i ako je vec hteo da organizuje neki koncert povodom svog rodjendana onda je to trebao da uradi sledece godije za 60. rodjendan...Ovo je previse providno...
  • 19.04.2012 11:37
    ns
    da vidimo, da li je platio zakup javne povrsine i sve takse koje idu uz to, kao sto svi koji organizuju javnu manifestaciju moraju da urade? Da li je platio JKP Cistoca za ciscenje nakon koncerta? Ili, ako je vec koncert za familiju, moze ga odrzati i u svom dvoristu...
  • boco

    19.04.2012 11:22
    bolje !!!
    Bolje da se nisi oglasavao. Ovako pokusavas na fin nacin da nam das do znanja da ko nas je.....
  • nemanja s

    19.04.2012 11:20
    Za koliko para poklanjas?
  • 19.04.2012 11:13
    Baš jedno lepo saopštenje. Btw, ispravno se piše - Trg slobode, a ne Trg Slobode. To bi jedan Novosađanin trebao da zna...
  • U ime svih nas...

    19.04.2012 11:10
    Hvala, ali od tebe mi ne trebaju pokloni.
  • Radoznali sugradjanin

    19.04.2012 11:09
    Nešto se ne sećam
    da je Đole ranije ,unazad bar 3-4 godine,pravio ovakve koncerte posvećene porodici,godišnjici braka i rođendanu i sl.
    Još manje se sećam da je imao običaj da obrazlaže zašto pravi neki koncert,mislim u Srbiji.
    E te dve stvari daju odgovor na pitanje da li se Đole promenio.Na žalost da i to na gore.
  • gimli

    19.04.2012 11:06
    lajte kere...
    negativci i hejteri pričajte šta hoćete, mene baš raduje ovaj koncert i sa zadovoljstvom ću otići na njega i sasvim sigurno na prepunom trgu uživati!

    i btw, izlazim na izbore, znam za koga ću glasati (to nije ds) i sasvim sigurno da me jedan koncert neće promeniti mišljenje, prilično sam siguran u svoj politički stav i nemam strah da mi ga bilo ko (pa i balašević) može promeniti
  • 19.04.2012 11:05
    To da je poklon familiji, to nam je sasvim jasno. Jos 3-4 platice na postojece 3-4 po clanu porodice, ih, hej haj bas nas brige, vozamo se na drzavne taljige....
  • Laki

    19.04.2012 11:05
    Pa nemoj Djole tako.Ne mislis valjda da smo budale.Zaista sam sada razocaran,bolje da se nisi oglasavao.A mogao si da spomenes i film,koliko si dobio para.
  • 19.04.2012 10:55
    bas ti `fala sto podrzavas ove sto su sasekli drvece i nazidali zgrade na svakom cosku
  • O

    19.04.2012 10:55
    e Djole, Djole
    Ne verujemo ti!
    Nisi ti onaj onaj panonski mornar koji je pio iz staklene litarske flaše kolu ispred "Galeba"


  • Andjelko

    19.04.2012 10:51
    Eto i nešto lepo ovih dana.
  • 19.04.2012 10:45
    Mirjana
    Meni je bas drago sto pravi koncer.
  • Ja

    19.04.2012 10:45
    Koncert je poklon Novom Sadu i mojoj familiji...i DS-u
  • LAAL

    19.04.2012 10:44
    POKLON
    Poklon familiji organizuj u svom dvoristu u Jovana Cvijica

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna